Oglasi - Advertisement

Sinoćnja pobjeda rukometne reprezentacije Bosne i Hercegovine nad Grčkom, ostvarena u Cazinu, donijela je slavlje i ponos bh. navijačima, ali i izazvala određena pitanja. Reprezentacija BiH, savladavši Grčku sa 23:22, napravila je veliki korak prema plasmanu na Evropsko prvenstvo. Kako se na Euro kvalifikuju prve dvije ekipe iz svake grupe, uz četiri trećeplasirane, ova pobjeda ima dodatnu težinu.

Stručne analize sugeriraju da bi reprezentaciji mogla biti potrebna samo još jedna pobjeda u preostala četiri kola za osiguranje odlaska na prvenstvo, što bi predstavljalo ogroman uspjeh. Rukometna reprezentacija, sada s novim selektorom i svježim timskim duhom, dobija podršku koja im pruža dodatnu energiju i optimizam.

Sadržaj se nastavlja nakon oglasa

Vatrena atmosfera u Cazinu, poznatom po bezrezervnoj podršci reprezentaciji, nije izostala ni sinoć. Gledatelji u dvorani i putem TV ekrana svjedočili su velikoj podršci, ali i nesvakidašnjim reklamnim sadržajima na LED panelima uz teren. Naime, među oglasima pojavili su se i brendovi „Huda Company” i „Patak.ba“, koje su pokrenuli popularni TikTokeri iz Cazina, Huda Company i Sanel Patak, poznati po svom uticaju na društvenim mrežama.

Pojava reklama za TikTokere na sportskim događajima pokrenula je pitanja o sadržaju koji se prezentuje široj publici, posebno jer su među gledateljima prisutni i mlađi uzrasti. Rukometni savez BiH saopćio je kako nije uključen u izbor LED reklama koje se prikazuju u dvorani. Prema njihovim riječima, firma zadužena za oglašavanje na LED panelima ima pravo na dio komercijalnog prostora, a savez nema nikakvu finansijsku dobit od ovih reklama. Također su pojasnili da između LED oglašavanja i Saveza stoji i zvanični organizator utakmice, čime su isključili mogućnost kontrole nad reklamama.

Uprkos tome što je svaka investicija u sport u BiH dobrodošla, pažljivo odabiranje reklamnih sadržaja je neophodno, posebno kada su u pitanju manifestacije koje privlače gledatelje svih uzrasta. Potrebna je dodatna odgovornost prema mlađoj publici, jer se utakmice reprezentacije prate u cijeloj zemlji i imaju poseban značaj. Pitanje koje se nameće jest da li je promocija influensera čiji sadržaj uključuje kontroverzne teme prikladna za sportske događaje nacionalne reprezentacije.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here