Tokom novogodišnjih praznika, iz gradova širom Bosne i Hercegovine u svijet su otišle slike prepunih trgova, gdje su deseci hiljada ljudi slavili dolazak nove godine na otvorenom uz nastupe regionalnih muzičkih zvijezda. Promjena trenda postaje očigledna – dok su nekada građani BiH masovno putovali u susjedne zemlje za doček, sada turisti iz Srbije, Hrvatske i drugih država dolaze u bh. gradove poput Mostara, Sarajeva, Tuzle i Banje Luke.
Platforma Booking.com svjedoči o ogromnom interesu – cijene preostalih smještajnih jedinica uoči Nove godine dostizale su i do vrtoglavih 1.000 KM. Sarajevo, koje je proglašeno destinacijom broj jedan za posjetiti u 2025. prema čitateljima časopisa National Geographic, bilježi rekordne rezultate. Već u novembru 2024., Turistička zajednica KS-a zabilježila je povećanje broja turista za 23,2% i noćenja za 18,2% u odnosu na prethodnu godinu.
Mostar, kao još jedna ključna destinacija, organizovao je trodnevni novogodišnji program koji je privukao više od 50.000 posjetilaca. Gradonačelnik Mario Kordić istakao je da je u organizaciju uloženo 650.000 KM, a očekuje se prihod od oko 5 miliona KM.
Tuzla je, također, postala omiljena destinacija za doček. Na Trgu slobode okupilo se više od 10.000 posjetitelja, a smještajni kapaciteti bili su gotovo u potpunosti popunjeni. Slična situacija zabilježena je širom zemlje – podaci Federalnog zavoda za statistiku pokazuju rast broja turista i noćenja u novembru 2024. za preko 20% u odnosu na isti period prethodne godine.
Sa sve većim brojem turista iz Hrvatske, Turske, Srbije i drugih zemalja, BiH se pozicionira kao nezaobilazna turistička destinacija za praznike i dalje. Ove brojke ne samo da govore o uspjehu turističkog sektora, već ukazuju i na potencijal za dalji razvoj i promociju Bosne i Hercegovine kao atraktivnog mjesta za odmor i uživanje.