Oglasi - Advertisement

Novom Odredbom Vlade FBiH formiraju se Ured premijera, uredi zamjenika premijera, Detaširani zajednički ured premijera i uredi zamjenika premijera u Mostaru, te Ured Brčko Distrikt BiH.

– Radom Ureda premijera rukovodi direktor kojeg imenuje premijer, a radom ureda zamjenika premijera rukovode šefovi ureda kojeg imenuju zamjenici premijera – navodi se u Uredbi.

Sadržaj se nastavlja nakon oglasa

Osim toga, utvrđeno je da direktor Ureda premijera i šefovi ureda zamjenika premijera imaju status savjetnika premijera, odnosno, savjetnika zamjenika premijera.

Tako će poslove iz djelokruga Ureda premijera i ureda zamjenika premijera vršiti savjetnici premijera, koje imenuje premijer, odnosno savjetnici zamjenika premijera koje imenuje zamjenik premijera.

Stručne i druge poslove za potrebe Ureda premijera i urede zamjenika premijera vršit će državni službenici i namještenici.

Za potrebe stručne podrške Uredu premijera i uredima zamjenika premijera pri razvoju sigurne digitalne infrastrukture i javnih digitalnih usluga, kao i za obavljanje općih, zajedničkih i finansijskih poslova uspostavit će se Služba za digitalizaciju i digitalnu transformaciju i upravljanje e – procesima i Služba za opće, zajedničke i finansijske poslove.

Članom 5. Odredbe utvrđene su nadležnosti Ureda premijera koje glase:

– pripremu stručnih osnova za postupanje premijera prilikom usmjeravanja rada Vlade Federacije i usklađivanja rada federalnih ministarstava i drugih organa federalne uprave i federalnih upravnih organizacija u izvršavanju političkih i upravnih smjernica Parlamenta Federacije BiH i Vlade Federacije;

– sagledavanje aktuelnih pitanja, pojava i problema i priprema odgovarajućih materijala i prijedloga za postupanje;

– pripremu stručne i organizacijske osnove za saradnju premijera sa predstavnicima izvršne i zakonodavne vlasti na nivou Federacije i drugih nivoa vlasti u Bosni i Hercegovini;

– koordinaciju definiranja strateških prioriteta Vlade Federacije na godišnjoj ili drugoj periodičnoj osnovi;

– koordinaciju poslova u vezi sa EU integracijama, donatorskom pomoći, civilnim društvom i reformom javne uprave;

– praćenje izvršavanja uputstava i zadataka koje premijer daje ministrima i rukovodiocima drugih federalnih organa uprave, upravnih organizacija i službi u vezi sa zadacima koje proizilaze iz njihovog djelokruga;

– doček i organiziranje posjeta stranih delegacija premijera;

– priprema podsjetnika za govore i javna istupanja premijera.

Također, utvrđuje se i nadležnost ureda zamjenika premijera, pa se kaže da će obavljati sljedeće poslove:

– stručnu obradu materijala dostavljenih u rad, postupanje i korištenje zamjenicima premijera;

– praćenje aktuelnih pitanja i pojava u oblastima iz federalne nadležnosti i priprema odgovarajućih materijala i mišljenja, te priprema informaciono dokumentacionih osnova i ocjenu stanja;

– priprema odgovarajućih izlaganja za zamjenike premijera;

– priprema analiza, izvještaja, informacija i drugih materijala o stanju, odnosima, pojavama i problemima u pojedinim oblastima;

– izradu zabilješki sa sastanaka zamjenika premijera i praćenje izvršavanja preuzetih obaveza;

– osiguravanje informacija i obavještenja u vezi sa ostvarivanjem funkcije zamjenika premijera za potrebe sredstava informiranja i na zahtjev građana.

Sredstva za rad Ureda premijera i ureda zamjenika premijera osigurana su u Budžetu Federacije Bosne i Hercegovine.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here