5.5 C
Sarajevo
03/03/2024
Jutarnji
NaslovnicaBiznisSvjetski brendovi i globalna reakcija: Hoće li bojkot dovesti do masovnih otkaza

Svjetski brendovi i globalna reakcija: Hoće li bojkot dovesti do masovnih otkaza

Uz intenzivne borbe u Gazi, u kojima je do sada živote izgubilo gotovo 19.000 Palestinaca, a ovaj broj raste iz minute u minutu, u svijetu je nastavljen bojkot velikog broja brendova za koje se vjeruje da su povezani s Izraelom.

Na udaru su se našli svjetski brendovi poput “Coca-Cole”, “Nescafea”, “Pandore”, “Zare”, “Adidasa”, “McDonald'sa”, “Chanela”, Netflixa, Applea… Čak je razvijena i aplikacija “No, Thanks” (Ne, hvala), koja poziva na bojkot proizvoda vezanih uz Izrael.

Iako do sada nije utvrđena direktna povezanost navedenih brendova i Izraela, bojkot je sveprisutan i traje. Međutim, ovakvi postupci mogu dovesti do gubitaka u ekonomijama širom svijeta te uzrokovati hiljade otkaza. Prema izvještavanju svjetske štampe, vjeruje se da će samo u Jordanu više od 15.000 osoba izgubiti posao i vjerovatno jedini siguran izvor primanja kojim izdržavaju sebe i svoje porodice.

Da međunarodni trendovi mogu otići zaista daleko, pokazuje i primjer građana BiH koji su također odlučili bojkotirati većinu brendova iz ove priče. Čak su i neki ugostiteljski objekti izbacivali proizvode iz asortimana.

U međuvremenu, podaci o tome koliko je u našem regionu pala prodaja, primjerice “Coca-Cole”, “Zare”, “McDonald'sa”, oskudni su. Globalni lanci nerado iznose brojke, a u našem okruženju posljednji put “Coca-Cola” se oglašavala prije otprilike mjesec, kad su s polica u Hrvatskoj povlačili gazirana pića zbog sumnje na trovanje. Primjetna je pak njihova marketinška kampanja putem TV kanala kojom predstavljaju blagdanska izdanja svog popularnog napitka.

POVEZANI PROIZVODI

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

- Advertisment -
Jutarnji

NAJPOPULARNIJE

NEDAVNI KOMETARI