JP Autoceste FBiH donijele su odluku da kompaniji Euro-Asfalt dodijele 9.988.401 KM za dodatne radove na nastavku gradnje tunela Hranjen, koji uključuju izradu sekundarne obloge. Ovaj iznos uključuje PDV i definisan je ugovorom koji je zaključila Autocesta FBiH sa Euro-Asfaltom, bez objave obavještenja o nabavci.
Ugovor sa Euro-Asfaltom
Novi ugovor dolazi nakon što je u aprilu 2024. godine Euro-Asfalt dobio posao nastavka izgradnje tunela Hranjen vrijedan 143.881.824 KM, uz rok izvođenja radova od 30 mjeseci (915 dana). Prema informacijama, ponuda Euro-Asfalta bila je jedina pristigla na tender.
Poznati problemi sa projektom
Tunel Hranjen jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata u Federaciji BiH, koji se već godinama nalazi pod povećalom javnosti. Radovi na izgradnji tunela ozvaničeni su 4. marta 2019. godine u Hrenovicama kod Prače, kada je saopšteno da će radovi biti završeni do jeseni 2022. godine. Međutim, završetak radova još uvijek nije preciziran.
Troškovi i kašnjenje
Prema zvaničnim podacima koje je Autoceste FBiH dostavile Parlamentu FBiH, do 31. oktobra 2025. godine na izgradnju tunela je utrošeno ukupno 154.003.098 KM. Iako su sredstva već značajno uložena, kraj radova na tunelu, koji je dug oko 5,5 kilometara, još uvijek nije jasno definisan.
Iako projekt napreduje, kašnjenje u njegovoj realizaciji i povećanje troškova ostaju teme o kojima se još uvijek diskutuje u javnosti, dok se očekuje finalizacija radova i preciziranje tačnog datuma završetka.
